poniedziałek, 6 stycznia 2014

Długa przerwa

Miałam dosyć długą przerwę od pisania ze względu na moją zmianę mieszkania. Zajęło mi to dużo czasu, ale na szczęście jestem już na swoim, wszystko ma swoje miejsce, a co najważniejsze - nie zapomniałam o obowiązkach!
Już jutro jadę do Preston's College i czekam z niecierpliwością! W czwartek wyjazd do Londynu i tak samo czekam z niecierpliwością, a wiążę się on ze zdjęciami, filmami i kilkoma sprawami, które muszę załatwić też na jednym College'u.

Nie chcę już zanudzać, więc powiem krótko. Czas świąteczny minął w bardzo szybkim tempie, ale za to w rodzinnej atmosferze, a to jest najważniejsze. Przyszedł styczeń, jak już mówiłam planów dużo, wiec trzeba się brać za ich realizację.

Oto kilka zdjęć z końca grudnia,



 PIERWSZY DZIEŃ ŚWIĄT - INDYK, BRUKSELKA, PIECZONE ZIEMNIAKI, ĆWIKŁA, SOS ŻURAWINOWY I CZERWONE WINO

 WYGLĄDA PYSZNIE I TAK SMAKOWAŁO ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę aby rok 2014 był znacznie lepszy, niż poprzedni!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń