środa, 13 listopada 2013

Sukces

Od kilku dni zastanawiałam się nad kolejnym postem. Męczył mnie jeden temat, nie zdjęcia, moda, ale przyszłość.


Od ponad roku oglądam kanał YouTube "20m2 Łukasza".
Łukasz prowadzi Talk-Show w swojej kawalerce, oraz wykłady motywujące, które odbywają się w różnych miastach. Opowiada, jak można dojść do swojego wyznaczonego celu i o tym jak Łukasz sam uparcie walczył o to, co ma teraz.
Któryś w wykładów opublikował na YT  "Historia spotkania z Lady Gagą" na samym końcu podałam link.

Zastanawiam się jak to jest z naszą przyszłością, od czego lub kogo jest ona zależna. Tak, wszyscy wiemy, że od nas samych, ale dlaczego większość, którzy maja cele w życiu, nie potrafi ich realizować.Dobrze wiemy, że jest na prawdę dużo takich osób w naszym otoczeniu. Mają marzenia, plany, widzą swoją przyszłość, a siedzą COŚ tam próbują, a chwile później się poddają, bądź stoją na tym samym etapie POCZĄTKUJĄCYM.

Gdy obejrzałam ten jeden wykład motywujący, zdałam sowie sprawę, co stoi nam na przeszkodzie. Wcześniej w podświadomości gdzieś tam te bariery się pojawiały, ale nie brałam tego na poważnie i nie próbowałam ich eliminować, tylko wycofywałam się, dlaczego?!

Główną barierą jesteśmy faktycznie MY SAMI !
Ponieważ:
Boimy się opinii innych
# Złych komentarzy
# I porażki
A w rzeczywistości jesteśmy TACY SAMI !
Chodzimy po tej samej Ziemi, my decydujemy o tym, jak nasza przyszłość będzie wyglądała - nie ma rzeczy niemożliwych. Pamiętajmy, że nawet największa porażka buduje sukces.
Sukcesem jest zwrócenie na siebie uwagi, ale w GODNY sposób, publikowanie swoich umiejętności, mamy internet, możemy za pomocą zdjęć, filmów, mając już FB, własną domenę, bloga. Jest dużo możliwości, ważne by uwierzyć w siebie i dążyć do celu !!!!!

Zapraszam do oglądania, bo warto !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń