niedziela, 1 grudnia 2013

OSTATNI MIESIĄC


Mamy już grudzień...czas leci nieubłaganie! Ale za chwilę będziemy mieć 2014 rok. W związku z nadchodzącymi świętami i przygotowaniami ten miesiąc umknie nam w momencie. Jak myślę każdy z nas ma swoje plany, zakres działań, który musi zrealizować i wszystkie sprawy domknąć wraz z końcem roku.

Nowy rok to nowe cele, plany, a kartki w kalendarzach powoli (jedni szybciej) zapełniamy.

Według mnie każdy rok ma kilka wyjątkowych miesięcy, które otwierają nowy rozdział z zakresu naszych planów.
Styczeń - jest miesiącem rozpoczynającym nowy rok. Wszyscy mamy nowe plany.
Lipiec - zamyka rok szkolny, a otwiera drogę do odpoczynku, chwili natchnienia. Jedni z nas na ostatnią chwile pakują walizki i jadą na wakacje za granice. Drudzy ze znajomymi planują wspólny wypad nad morze. Jedno jest pewne, jest to okres na który czekają niemalże wszyscy z nas. Koncerty, imprezy, morze, góry, praca, zabawa. Wszystko w jednym, ale i tak każdy jest szczęśliwy.
A trzecim moim zdaniem jest grudzień. 4-go mam urodziny, w związku z tym muszę zaplanować czas dla siebie, rodziny i przyjaciół. Każdy z nas chce swoje urodziny spędzić w gronie najbliższych i w wyborowej atmosferze. Za chwile 6 - go Mikołajki. Dzieci jak i dorośli czekają na drobną słodycz i ubierają choinkę, która wprowadza nas w magiczny nastrój. Moment, kiedy przygotowujemy się do świat, pieczemy cista, gotujemy potrawy, śmiejemy się, jesteśmy radośni jest bardzo ważny bez względu na ilość osób w rodzinie, ważne że z najbliższymi, których kochamy i możemy chodź trochę czasu nadrobić z całego roku, kiedy nie byliśmy w stanie.
Święta ! Czujecie? Ja muszę powiedzieć, że czuję, Idąc ulicami, gdzie wszystko jest oświetlone bardziej niż w Polsce, a na pewno w Szczecinie. Brytyjczycy robią na styl amerykański, dekorują niemalże wszystko. W sklepach wystawy są przystrojone w światełka, ubierają wielkie choinki na przykład w akcencie Coco Chanel, albo Jacka Danielsa. W centrach handlowych w Londynie można takie spotkać. W przyszłą sobotę chcę pojechać do Manchester'u ZNOWU ! i jak coś znajdę bardziej oryginalnego,  na pewno to opublikuję.
Na sam koniec znajdują się przygotowania do Sylwestra, dobór odpowiedniej lokalizacji, muzyki, przysmaków. Aranżacja całej imprezy jest bardzo przygotowująca nas na nadchodzący karnawał.

Dla mnie w tym miesiącu prócz zaplanowanego czasu na cały miesiąc jak wcześniej napisałam, są jeszcze trzy rzeczy, które muszę skończyć przed zbliżającym się nowym rokiem, otóż jutrzejsze egzaminy do Preston College, ponieważ zmieniam uczelnie, spotkanie w sprawie wynajęcia mieszkania od początku stycznia oraz moja własna strona internetowa. O wszystkim będę pisała na bieżąco. Zawartość mojego bloga na blogspot.co.uk przeniosę na moją domenę i tam mam zamiar pozostać, ale tak czy inaczej o wszystkim poinformuję.

Na ten miesiąc życzę wszystkim samych zapachów w kuchni, korzystajcie z dni wolnych najwięcej jak możecie oraz niech zdrowie każdemu dopisuje.

Pozdrawiam Emilia.
Mam kilka zdjęć, które nie są związane z dzisiejszym postem.
Zapraszam ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń