sobota, 15 lutego 2014

Zdjęcia z ulicy "Part I"


Hello, helloooo!
Jak mija Wam sobota? bo mi średnio..
Słońce świeci, chciałabym pójść na promenadę, ale musi strasznie wiać, bo jak inaczej! Więc muszę zostać w domu, ale nie ma tego złego...

Czas się trochę pouczyć, lecz tylko trochę, bo w weekendy nie lubię i oczywiście dzisiaj dorwałam w WHSmith nowe magazyny AnOther, LOVE & PORTeR  ( Porter jest ogólnie nowym magazynem, który dopiero się ukazał), czyli duuużo czytania i inspiracji, a w międzyczasie ja zostawiam Was ze zdjęciami prosto z ulicy, czyli zdjęcia nad którymi jakoś mocno się nie starałam. Chodzi by chociaż trochę oddać klimat jaki panuje w Londynie. Przechodni, budynki, czerwone autobusy etc. Czasu nie mogę Wam przybliżyć. Nim się obejrzałam było już ciemno. Za szybko, zdecydowanie! :)




Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej weekend'owej soboty ;))

E.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń