środa, 26 marca 2014

Paryż


Hello !
Mini fotograficzny przewodnik po Paryżu - inspirująca zachęta do zwiedzenia miasta.

PARYŻ - STOLICA ŚWIATA MODY. 
Najważniejsze Fashion weeki, to tutaj się one odbywają. Kultura, sztuka, którą reprezentuje wieża Eiffla, niesamowita ilość zabytków i atrakcji turystycznych może doprowadzić do zawrotu głowy. Dlatego koniecznie trzeba zaplanować co najmniej tydzień na w miarę dobre poznanie tego miasta.

Oczywiście jeszcze nie byłam w Paryżu, ale mam nadzieję, że znajdę trochę czasu, aby wybrać się do stolicy Francji. Oglądając zdjęcia znajomych, bądź po prostu w internecie, śmiało mogę się zgodzić, że jest to idealne miejsce na zrobienie genialnych zdjęć. 
Paryż wygląda czarująco o świcie i zmierzchu. Nieważne, czy  zrobimy zdjęcie telefonem lub profesjonalnym aparatem! 




Queen <3


Blake Lively i Leighton Meester (Gossip Girl)



















Aby wczuć się w klimat Paryża, proponuję przed wyjazdem obejrzeć
COCO CHANEL lub O PÓŁNOCY W PARYŻU.
Ja się jeszcze nie wybieram (do maja na pewno nie), a mimo to oglądam zdjęcia i baaaardziej mnie zachęca!
Chciałabym kiedyś zrobić takie zdjęcia...

*Opierałam się na zdjęciach z internetu.

Pozdrawiam serdecznie

E.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń